網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
【自創詩集小品】Miss you 想念你
2018/07/23 00:54:47瀏覽558|回應0|推薦7
【自創詩集小品】Miss you 想念你


Photobucket




I haven't heard from you for a long time.


I don't know if you are happy now.


Whenever I miss you.


Just look at the little stars in the sky.




我很久沒有收到你的消息了。


我不知道你現在是否幸福。


每當我想念你。


只要看看天空中的小星星。








The memories are always so clear.


No matter how long it takes.


I will always think of you.




回憶總是如此清晰。


無論需要多長時間。


我會一直想著你。








I can only put my thoughts in my heart.


Become a silent blessing.


Wish you happiness.




我只能把自己的想法放在心裡。


成為一個沉默的祝福。


祝你幸福。












BY 落葉之秋楓  2018/07/23
( 創作其他 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=a2008b11c27&aid=113507886