網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
VENUS x 2
2010/02/12 13:10:52瀏覽642|回應0|推薦9

驚雷入海化詩篇

喜見成雙醉夢顏

美景良辰緣有路

人間賞愛伴星天








Venus 

Goddess on the mountain top 
山頂上的女神 
Burning like a silver flame 
閃爍如銀亮的火焰 
The summit of beauty and love 
絕頂美貌與無上的愛情 
And Venus was her name 
維納斯是她的名 

She's got it?Yeah, baby, she's got it 
她有魔力 Yeah 寶貝她有魔力~~ 
Well I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 
Well, I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 

Her weapons were her crystal eyes 
提防她水晶般的雙眼 
Making every man a man 
足夠讓每個男人瘋狂 
Black as the dark night she was 
如黑夜般邪氣 
Got what no-one else had 
她的魔力無人擁有 
Wa! 

She's got it?Yeah, baby, she's got it 
她有魔力 Yeah 寶貝她有魔力~~ 
Well I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 
Well, I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 

She's got it?Yeah, baby, she's got it 
她有魔力 Yeah 寶貝她有魔力~~ 
Well I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 
Well, I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 

Goddess on the mountain top 
山頂上的女神 
Burning like a silver flame 
閃爍如銀亮的火焰 
The summit of beauty and love 
絕頂美貌與無上的愛情 
And Venus was her name 
維納斯是她的名 

She's got it?Yeah, baby, she's got it 
她有魔力 Yeah 寶貝她有魔力~~ 
Well I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 
Well, I'm your Venus, I'm your fire 
我是你的維納斯 我能點燃你的愛火 
At your desire 
滿足你的無限渴望 

Yeah, baby, she's got it 
Yeah 寶貝她有魔力~~ 
Yeah, baby, she's got it 
Yeah 寶貝她有魔力~~ 
Yeah, baby, she's got it 
Yeah 寶貝她有魔力~~
( 心情隨筆心情日記 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=Piner&aid=3773274