網路城邦
字體:
訪客簿  我要留言 共有 10852 則留言

☆ 本部落格訪客簿 歡迎會員留言唷!
頁/共 1,086第一頁 上一頁 下一頁 最後一頁

Libling
等級:7
留言加入好友
2005/05/19 07:49

Dear Cha Cha,

Thanks for your compliment ! That one made in Japan Disney land...but I'm getting old :(

 you are a pretty and nice lady,  my feeling :)

Yes, I immigrated to Toronto alone, live in Richmond Hill almost 5 years and you ?

I'm a workaholic, I  drive to office near YYZ Airport every day, can you believe

too busy to apply my Canadian Citzenship as yet ? ha !

I read some of your articles, very nice ! also your fans.....I have lots real nice story...

I hope I can type Chinese and share to you one day :)

Thanks for your suggestion, I did, I send an email to NeNe...but no answer yet ?

Keep in touch ~ maybe one day I will talk to you soon :)

Libling  = My Darling (=Germany)


恰恰
等級:8
留言加入好友
2005/05/18 12:11

哇 大美人喔 現在我可以跑來你家 跟你聊天了

我那兒人來人往 好多人看 這兒清靜一點

你要自己去找NENE 比較有誠意喔

很簡單 去我訪客簿 NENE的图片按進去 就去到她家了

然後去她的訪客簿留言 請她寄給你

你自己一個人在多倫多啊? 如果無聊 常來聊天

我幾乎天天上網 好忙! 不過最近有些心灰意冷

沒有以前在聯網時的狂熱了 我是去年十月上網 十二月有自己的棧

現在五月又改成城邦和網誌 好多變更 又是排行榜 太商業化了

我只是上來寫寫心裡的感覺 認識些朋友 不是要爭第一 或出風頭

你多看我的文 就會了解我的個性 生活

我還有一個網上好友 他也住多倫多 他叫 倒轉 大神經病 不是人

很有才華 你也可以去他的網誌看看

剛跳舞回來 你知道這兒流行 line dance 一星期跳三晚

星期一二三 當運動 白天是保險經紀  一下子寫太多 你看了辛苦

睡了吧 晚安


頁/共 1,086第一頁 上一頁 下一頁 最後一頁