網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
【男友嫌棄我】朋友介紹億嘉國際 MAIONE 等我自我犧牲試下
2018/11/29 18:02:43瀏覽54|回應0|推薦0
同呢個男友拍左兩年拖,同佢出街都一定會化妝打扮下,但最我轉左工,壓力大又夜訓,搞到塊面多左好多粒粒,又好油。有次食飯, 個C6 仲當住成班人話我塊面勁油………嬲呀, 嬲自己唔勤力護膚比佢笑油過個man……..


我有個表妹做開化妝, 就問下佢啦, 佢話我知今期佢自己同埋佢班客, 都一齊用緊一隻億嘉國際MAIONE的產品 (應該係自己友團購果種) 問我有冇興趣想試下, 我見佢做化妝師, 應該識得揀好野, 於是就買左個MAIONE青春滋養面膜, 佢話係蠶絲面膜靚野


呢塊mask雖然貴, 但真係好堅, 一上面已經知道, 我用好多貴野幾百蚊塊, 但放上面第1下一定覺得 “喇”, 因為太dry 用乜都出事, 但用呢塊, 貼上去是舒服的,  我諗都一定係很保水及溫和成份, 當然佢地都有寫有些納米科技, 但太深我唔識, 只要冇喇口喇面我就已經要感恩, 脆弱肌的你一定明我感受


之後我再後知後覺上網search 下億嘉國際MAIONE, 知道台灣比較多正評, 香港就一般般, 甚至可以話係差評, 但我自己用過就覺得都幾適合自己膚質, 而且化妝師表妹都keep住用, 所以我都唔會話刻意有色眼鏡, 等我用多一排再同大家分享啦!
( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ChanYangsBlog&aid=120630953