網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
心裡學
2015/11/11 23:32:19瀏覽235|回應0|推薦11

心中善良 見人皆善良

心中有鬼 見人皆是鬼

心無邪念 見人皆無邪

人之初 皆無邪

奈何 成長過程中 學會 人際間的 五花八門

修身 就是 選擇 善念 拋棄惡喜!

知易卻行難!

有首歌叫 其實你不懂我的心


其實你不懂我的心
作詞:陳桂珠
作曲:童安格

你說我像雲捉摸不定
其實你不懂我的心
你說我像夢忽遠又忽近
其實你不懂我的心
你說我像謎總是看不清
其實我用不在乎掩藏真心

怕自己不能負擔對你的深情
所以不敢靠你太近
你說要遠行暗地裡傷心
不讓你看到哭泣的眼睛
怕自己不能負擔對你的深情
所以不敢靠你太近
你說要遠行暗地裡傷心
不讓你看到哭泣的眼睛

俺 每年必唱的 歌: Oh holy night!

Oh holy night! The stars are brightly shining
 It is the night of the dear Saviors birth!
 Long lay the world in sin and error pining
 Till he appeard and the soul felt its worth.
 A thrill of hope the weary world rejoices
 For yonder breaks a new and glorious morn!
 Fall on your knees
 Oh hear the angel voices
 Oh night divine
 Oh night when Christ was born
 Oh night divine
 Oh night
 Oh night divine

( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=BlueCloud&aid=35404063